Google Website Translator Gadget

Sobre cookies

dilluns, 2 de setembre del 2019

Una circular des de Bor al mirador de Cap del Ras

Des del poble de Bor, un nucli de població del municipi de Bellver de Cerdanya, a la Baixa Cerdanya, hem començat a caminar pel costat de l’església i anant a buscar el camí que en diuen dels Empedrats. Un camí frondós, ombrívol, que segueix el torrent del Forn. Més amunt es troba una pista que la seguim i fa una gran volta per anar a parar a una zona  de prats amb una cabana en un extrem.
Deixem a baixa la boira de la plana

Església de Bor

Bor aixecant-se la boira

Des d’aquests prats es segueix un camí que va pels Plans de Bor i després per sota la carretera que porta al refugi dels Cortals de l’Ingla. S’arriba a l’aparcament del mirador de Cap del Ras i ens dirigim cap allà. Vull fer notar que un camí per persones amb mobilitat reduïda porta fins al mirador. El mirador té bona vista sobre tota la baixa Cerdanya, Cadí, coll de Pendís, i també muntanyes llunyanes com el Pic de l’Orri.

Els prats amb la cabana al fons

La Tossa i Penyes Altes del Moixeró

L'extrem de la Serra del Cadí

Es retorna a l’aparcament i s’agafa un camí pel bosc, el sender GR-107-4. Es va baixant per un camí molt bonic fins un punt on es deixa aquest GR. Es gira cap a la dreta per anar a trobar el poble de Bor per un camí més sec i assolellat que l’anterior.